مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۱ هزار معلول در این استان تحت حمایت بهزیستی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی قیداری مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مددکاران در مسائل اجتماعی به صورت میدانی با رویکرد تخصصی، علمی و حمایتی انجام وظیفه می‌کنند، گفت: در حال حاضر با توسعه مراکز توانبخشی و حمایتی، ارائه خدمات به جامعه هدف را به محل زندگی آن ها آورده ایم و در این راستا در هر منطقه ای که دست کم ۴۵۰ پرونده از مددجویان وجود دارد، یک مرکز ارائه خدمات دایر و وظایف ۲۲ گانه بهزیستی به آن‌ها واگذار شده است.


او با بیان این که هم اکنون ۴۰۰ مرکز ارائه خدمات بهزیستی در استان زنجان فعال است، ادامه داد: رویکرد ما در حل مسائل، ابتدای امر پیشگیری است و در ادامه توانمندسازی مددجویان در دستور کار قرار دارد.


مدیرکل بهزیستی استان زنجان به اجرای پویش ضیافت همدلی در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای نگاه ویژه به اقشار آسیب پذیر و افراد بضاعت است، از این رو پویش ضیافت همدلی زمینه‌ای برای مشارکت خیران در اطعام نیازمندان فراهم کرده است.


محمدی به مشارکت خیران استان زنجان در حمایت از مددجویان اشاره کرد و افزود: پارسال در این راستا ۱۵ میلیارد تومان از سوی خیران کمک شد.


مدیرکل بهزیستی زنجان گفت: در ماه رمضان پارسال خیرین نزدیک به یک میلیارد تومان برای اطعام نیازمندان و تهیه بسته‌های غذایی در استان زنجان مشارکت کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.